Friday 8 February 2013

PARAMORE live in @KL

Wrghhhhh~ aku nak menganas tuk entry kali ni. Well aku kan peminat setia Paramore. And they will coming nex sunday (17th Feb) and I gonna miss their performance. Hurmm, so pity of me right? If u felt the same can you get a ticket for me? Oh, come on I said A TICKET only! Please !!!! Siapalah yg bermurah hati nak bagi aku tiket. Oi cik kak xyah nak berfantasi sgt~ Dlm mimpi pn xde owg nk kasi kt ko.

Huh, this is their 2nd live @KL. And I will miss it for a second time. :(
Nevermine la, Aku g je terpacak kt Stadium Bukit Jalil tu nanti. Kot2 ade rezeki kt sne nanti. Tapi nanti Damn, mesti ramai gle pnye orang. Haish, Xpe2, always think +ve.





P/S: To those who got the ticket, don't POYO sgt la en~ INI SUME POYO ! grrrrrrr

No comments:

Post a Comment